Ik kan geen hardware inschakelen voor wifi op Lenovo THINKPAD T430

Pin
Send
Share
Send

Sergey, goedemiddag!

Het Wi-Fi-pictogram is doorgestreept met een rood kruis, het stuurprogramma is bijgewerkt, fn + f5 geprobeerd, het apparaat gestart en gestopt via Apparaatbeheer en via het hulpprogramma Intel PROSet Wi-Fi-verbinding (zweert dat u wifi in hardware moet inschakelen), WLAN-auto-tuning is ingeschakeld.

Zijn er nog andere mogelijkheden?

Antwoord

Hallo. Hardware betekent het gebruik van een aparte schakelaar op de laptoptas. En uw Lenovo THINKPAD T430 zou een aparte schakelaar voor Wi-Fi moeten hebben. Het ziet er waarschijnlijk zo uit:

En als Wi-Fi is uitgeschakeld door hardware (met deze schakelaar), kunt u draadloze communicatie niet inschakelen via Windows-instellingen of andere programma's.

Als je deze schakelaar aan hebt staan ​​en Wi-Fi nog steeds niet werkt, probeer hem dan aan te zetten via het "Windows Mobiliteitscentrum". Hoe je dit moet doen, heb ik in het artikel laten zien hoe je wifi op een Lenovo-laptop inschakelt. En als u Windows 10 hebt geïnstalleerd, kunt u het artikel Draadloos netwerk - uitgeschakeld in Windows 10 lezen. Wi-Fi gaat niet aan.

Maar ik denk dat je wifi kunt inschakelen met de schakelaar (hardware) op de behuizing van je Lenovo THINKPAD T430. U kunt het inschakelen en vervolgens uitschakelen, de laptop opnieuw opstarten en weer inschakelen. Toegegeven, ik weet niet wat je daar hebt met de chauffeurs. Heeft u ze voor uw model vanaf de Lenovo-website geïnstalleerd? Controleer in het Intel PROSet-programma ook de instellingen. En toen heb je waarschijnlijk verschillende parameters gewijzigd toen je probeerde de draadloze verbinding in te schakelen.

28.09.18

5

Gevraagd door Yuri

Pin
Send
Share
Send

Bekijk de video: ThinkPad T430 - Performance Ram Upgrade (September 2024).

essaisrff-com